Vuohesta tehtiin suomalaisten hittilahja
Kirkon Ulkomaanavun Toisenlainen lahja -kampanja sai kunniamaininnan AdProfit-mainoskilpailussa. Mainostoimisto Familyn toteuttama kampanja palkittiin uudenlaisesta luovuudesta, erinomaisesta kokonaisuudesta ja hyvästä tuloksesta.
– Toisenlaisen lahjan tulos kotimaassa on erinomainen. Tuloksen merkitys kuitenkin moninkertaistuu kehitysmaissa. Perheet kehitysmaissa saavat mahdollisuuden parempaan elämään, varainhankinnan yksikön päällikkö Riikka Karppinen sanoo.
Toisenlainen lahja tuotti viime vuonna 1,65 miljoonaa euroa. Suosituin lahja oli koulupuku, joita ostettiin noin 15 200 kappaletta. Toiseksi suosituin lahja oli viisitoista puuntainta, ja edellisvuoden suosikki, vuohi, oli kolmantena.
Jaa tämä artikkeli: