null Aito joulu mukana Vuoden Huiput –kilpailussa

Aito joulu -kampanjan keulakuvina olivat Martina Aitolehti, Neumann ja Frederik.

Aito joulu -kampanjan keulakuvina olivat Martina Aitolehti, Neumann ja Frederik.

Aito joulu mukana Vuoden Huiput –kilpailussa

Aito joulu –kampanja on mukana Grafian Vuoden Huiput 2012 –kilpailussa kuva ja kuvitus –sarjassa. Visuaalisen viestinnän suunnittelijoiden järjestö Grafia palkitsee kotimaisen markkinointiviestinnän ja muotoilun kärjen 18. huhtikuuta Espoossa.

Reilun kaksiviikkoisen, pääkaupunkiseudulle keskittyneen kampanjan toteuttivat yhteistyössä Suomen Pipliaseura sekä Helsingin, Espoon ja Vantaan seurakuntayhtymät viime vuoden lopulla. Ilmeestä vastasi mainostoimisto Folk Finland.

Kampanjalla haluttiin puhutella kristillisyydestä etääntyneitä ja ei-aktiivisia seurakuntalaisia, kampanjaan liittyi myös yhteistyö 7 päivää -lehden kanssa.

Markkinointiviestinnän ja muotoilun kisan 16 sarjaan ilmoittautui kaikkiaan 890 kilpailutyötä.

 

Jaa tämä artikkeli:

Löydä lisää näkökulmia


Keskustele Facebookissa
Keskustele ja kommentoi Facebookissa
Lähetä juttuvinkki
Lähetä juttuvinkki
Kirkko ja kaupunki -mediaan.

Tilaa Kirkko ja kaupungin viikoittainen juttukooste.