![Pelastakaa sukupolvi -hankkeen mainoskuvat](/o/adaptive-media/image/437700/1200/1823ff17697f4a0d9bb162d4381a65c7.jpg)
Pelastakaa sukupolvi -hankkeen mainoskuvat "Isona minusta tulee sekakäyttäjä" äänestettiin parhaaksi Vuoden 2012 aikakauslehtimainos -kilpailussa.
HelsinkiMission mainos palkittiin
HelsinkiMission mainos "Isona minusta tulee sekakäyttäjä" - mainos äänestettiin parhaaksi Vuoden 2012 aikakauslehtimainos -kilpailussa. Mainoksen on toteuttanut mainostoimisto Folk Finland.
Tuomariston mielestä viesti, jossa etsittiin tukiperheitä syrjäytymisvaarassa oleville lapsille ja heidän perheilleen, osattiin tehdä "myyväksi" poikkeuksellisen vahvan kuvan ja oivalluttavan, tavallisuudesta poikkeavan tekstin avulla. Myös kuvakäsittelyn taitavuus kiinnitti tuomariston huomion.
Voittaja valittiin aikakauslehtitalojen tutkimuksissa menestyneiden sekä M&M-lehdessä julkaistavan Kuukauden aikkarimainoskisan ehdokkaiden, yhteensä noin 150 yksittäisen mainoksen tai mainossarjan joukosta.
Isona minusta tulee sekakäyttäjä - mainos on osa HelsinkiMission Pelastakaa sukupolvi -hankketta. Lue lisää hankkeesta.
HelsinkiMissio on sosiaalialan järjestö, joka toimii seniorityön, nuorten kriisityön, lapsiperheiden ja erityisryhmien parissa. Järjestö toimii noin 90 työntekijän ja satojen vapaaehtoisten voimin. Sen toimintaa rahoittavat yksityislahjoittajat, yritykset, säätiöt, Helsingin kaupunki sekä RAY.
Jaa tämä artikkeli: