Yhteisvastuukeräyksen mainokset palkittiin
Yhteisvastuun kampanja ihastutti ja vihastutti.

Yhteisvastuun kampanja ihastutti ja vihastutti.

Yhteisvastuukeräyksen mainokset palkittiin

Yhteisvastuukampanja palkittiin ulkomainonnan erikoispalkinnolla markkinointiviestinnän Vuoden Huiput -kilpailussa.

Tuomariston mukaan kampanja nousi yleiseen keskusteluun tärkeän aiheensa vuoksi. Kampanjan viesti oli visualisoitu niin vakuuttavasti, että se osuu ja vaikuttaa jokaiseen. Viesti hyvästä kuolemasta jää pyörimään mieleen ja aktivoi toimimaan.

Yhteisvastuun keräysjohtaja Tapio Pajunen toteaa, että kampanja on onnistunut tavoitteessaan herättää keskustelua saattohoidon nykytilasta ja sen kehittämistarpeista.

– Olemme erittäin tyytyväisiä siihen, että kampanjamme kuvamaailma on rohkaissut ihmisiä puhumaan vaiettuna aiheena koetusta kuolemasta. Kuolema näyttäytyy jokaiselle ihmiselle erilaisena, eikä sen kuvaamiseen ole yksiselitteisiä ratkaisuja. Valitsemamme lähestymistapa ihastutti ja vihastutti, Pajunen sanoo.

Vuoden Huiput -kilpailu järjestettiin nyt 34. kerran. Kilpailuun ilmoittautui 840 työtä. Kultahuipun sai 16 ja hopeahuipun 42 työtä.

Jaa tämä artikkeli:


Minuutissa mystikoksi

Villi city